Srpen 2009

Snídaňové cereálie jsou lepší studené nebo teplé?

27. srpna 2009 v 15:34 | Kolba
Snídaňové obiloviny/cereálie patří mezi balené snídaňové potraviny. Ty se jedí studené, většinou zalité mlékem nebo vodou. Obiloviny, jako jsou ovesné vločky, mohou být konzumovány i v podobě horké kaše. Některé společnosti propagují svoje cereální produkty jako prospěšné pro zdraví: oaten-based a high-fiber obiloviny. Cereálie mohou být obohacené vitamíny, některé jsou vyrobené s vysokým obsahem cukru.

Snídaňové cereálie

21. srpna 2009 v 14:22 | Benny
Tento druh cereálií by neměl chybět na žádném stole. A to ani dole ani nahoře. Cereálie mají glykemický index nižší, ale dá se lehce doplnit přidáním mléka a mléčných výrobků. Mlého je k cereáliím vhodné právě pro svůj glykemický index a zároveň je i zdravé. Někomu ale nemusí chutnat a to je pak problém, když nemá s čím snídat snídaňové cereálie. ale to už je další věc a nemusí nás zajímat. Cereálie k snídani jsou jednou tady, tak by se taky měly dále konzumovat. Většina lidí je jí k snídani každý den a ti, kteří po staru snídají místo cereálií vajíčka nebo párky, by se měli poučit a začím jíst něco zdravějšího. Párek nebo vajíčka jsou docela těžké jídlo po stránce stravování po ránu.

Po cereáliích nebudete mít hlad

13. srpna 2009 v 16:10 | Cereálie
Cereálie (müsli například) mají sice vysoký glykemický index, což jinak řečeno znamená, že po nich budete mít brzy hlad, když je ale zalijete mlékem, jogurtem nebo jiným mléčným výrobkem, dojde k poklesu glykemického indexu, takže vás cereálie zasytí jako každé jiné jídlo.

Ideální na zalití müsli je podle odborníků na výživu mléko polotučné. Mléčný tuk nese rozpustné vitaminy a zejména vitamín D vstřebává vápník z mléka a cereálií, což je velmi zdravé pro hustotu kostí.
Takže se nebojte snídaňových cereálií, jen je nejezte suché. Zalévejte si je polotučným mlékem!