Asterie podvod

25. května 2010 v 10:36 | prt
Slovo oddlužení je čím dál více skloňovaným slovem. Může za to ekonomická krize, která více či méně postihla snad všechny obyvatele. Společnost Asterie s.r.o. , jakožto expert na oddlužení, mám nohem více poptávek na řešení těžkých finanční situací.

Mnoho nově příchozích klientů má zkreslené představy o oddlužení, a proto se objevují pomluvy, že  je oddlužení u Asterie podvod. Někteří se očekávají, že za ně Asterie všechny dluhy jednorázově zaplatí. Jiní si zase mylně interpretují insolvenční zákon a mají představu, že vyhlášením osobního bankrotu se stanou rázem oddluženi.
 

Beck Reisen zájezdy

25. května 2010 v 10:33 | onyc
Ahoj už jste slyšeli o těch nových zájezdech co pořádá společnost Beck Reisen? Ty zájezdy jsou velice přínosné a navíc také pěkně populární. Společnost Beck Reisen poskytuje svým zákazníků zájezdy do více destinací. Beck není tedy vyhrazen jen na určitě země, ale je s ním možno takřka procestovat svět. A to za hubičku.

Nové projekty Cerealie.eu a Cereálie.com

8. září 2009 v 16:01 | Blackboy
Pokud jste si ještě nevšimli, nedávno vzniknul nový a zajímavý projekt na adrese Cerealie.eu
Jedná se stránku plnou receptů, které používají cereálie Další web, který vzniknul, jak je vidět, na počest obilných produktů je stránka Cerealie.com, kde se pravidelně dozvídáte novinky o cereálném světě. Je zde například i sekce videa, kde přibývají poměrně vtipné kousky. Asi posledním nejzajímavějším článkem je Cereáliemi proti nemocem .
 


Obecně o cereáliích, obilí

4. září 2009 v 15:57 | Mike
Obiloviny, obilí neboli cereálie, jsou trávy (Poaceae monocot nebo Gramineae), které se pěstují pro jedlé části jejich plodů/semen: endocarp, klíček a otruby. Zrno obilovin se pěstuje v obrovském množství a je nejrozšířenější světovou surovinou určenou k potravě, předčí jakýkoli jiný druh plodin. Ve své přirozené formě je obilí bohatým zdrojem vitamínů, minerálů, sacharidů, tuků a olejů a bílkovin. Odstraněním otrub a klíčků ztrácí endocarp většinu živin. V některých rozvojových zemích tvoří obilí v podobě rýže, pšenice nebo kukuřice většinu každodenní výživy. V rozvinutých zemích je spotřeba obilovin menší, ale zato rozmanitější.




Snídaňové cereálie jsou lepší studené nebo teplé?

27. srpna 2009 v 15:34 | Kolba
Snídaňové obiloviny/cereálie patří mezi balené snídaňové potraviny. Ty se jedí studené, většinou zalité mlékem nebo vodou. Obiloviny, jako jsou ovesné vločky, mohou být konzumovány i v podobě horké kaše. Některé společnosti propagují svoje cereální produkty jako prospěšné pro zdraví: oaten-based a high-fiber obiloviny. Cereálie mohou být obohacené vitamíny, některé jsou vyrobené s vysokým obsahem cukru.

Snídaňové cereálie

21. srpna 2009 v 14:22 | Benny
Tento druh cereálií by neměl chybět na žádném stole. A to ani dole ani nahoře. Cereálie mají glykemický index nižší, ale dá se lehce doplnit přidáním mléka a mléčných výrobků. Mlého je k cereáliím vhodné právě pro svůj glykemický index a zároveň je i zdravé. Někomu ale nemusí chutnat a to je pak problém, když nemá s čím snídat snídaňové cereálie. ale to už je další věc a nemusí nás zajímat. Cereálie k snídani jsou jednou tady, tak by se taky měly dále konzumovat. Většina lidí je jí k snídani každý den a ti, kteří po staru snídají místo cereálií vajíčka nebo párky, by se měli poučit a začím jíst něco zdravějšího. Párek nebo vajíčka jsou docela těžké jídlo po stránce stravování po ránu.

Po cereáliích nebudete mít hlad

13. srpna 2009 v 16:10 | Cereálie
Cereálie (müsli například) mají sice vysoký glykemický index, což jinak řečeno znamená, že po nich budete mít brzy hlad, když je ale zalijete mlékem, jogurtem nebo jiným mléčným výrobkem, dojde k poklesu glykemického indexu, takže vás cereálie zasytí jako každé jiné jídlo.

Ideální na zalití müsli je podle odborníků na výživu mléko polotučné. Mléčný tuk nese rozpustné vitaminy a zejména vitamín D vstřebává vápník z mléka a cereálií, což je velmi zdravé pro hustotu kostí.
Takže se nebojte snídaňových cereálií, jen je nejezte suché. Zalévejte si je polotučným mlékem!

Cereální potraviny

23. července 2009 v 11:09
Na našem trhu najdete výrobky cereální, vícezrnné, ale i celozrnné. Jaké jsou mezi nimi rozdíly? A jak poznáme výrobky, které jsou opravdu zdravý prospěšné?

Slovo cereální totiž vyjadřuje pouze fakt, že je potravina vyrobena z obilí.
To samo o sobě nesvědčí nic o jejich prospěšnosti na naše zdraví. Důležité je, aby byly výrobky celozrnné. Takové jsou označené speciálním logem, které znamená, že 85 % mouky, která byla na výrobek použita, byla mouka celozrnná. Nenechte se zmást také barvou. Tmavé pečivo nutně nemusí být celozrnné. Často je pouze dobarvené karamelem.
Výhodou celozrnných cereálií je z výživového hlediska vyšší obsah cenných látek, které pocházejí z obalové vrstvy - otruby a ze zárodku neboli klíčku. Při klasickém zpracování zrna se totiž používá vymílací proces, při kterém se odstraní obalové vrstvy i klíček. Do výsledného produktu se pak dostává pouze jedna část zrna označovaná jako endosperm, který v zrnu představuje zásobárnu energie (pro růst zárodku nové rostlinky). Tímto postupem je však mouka ochuzena o řadu důležitých vitamínů, minerálů a jiných cenných živin obsažených v ostatních částech zrna. Rafinace také obvykle odstraní z potraviny většinu vlákniny. Při zpracovávání celozrnné mouky se naopak melou všechny části zrna. Potraviny v nerafinovaném stavu obsahují vyšší množství vlákniny, antioxidantů, vitamínů
a minerálů.
Celozrnné potraviny by měly být řazeny do jídelníčku pravidelně minimálně 3x denně v rámci různorodé vyvážené stravy, která je spolu se zdravým životním stylem základem pro udržení dobrého zdraví. Celozrnné snídaňové cereálie, které poznáte podle pečeti celozrnnosti, jsou tak ideálním začátkem každodenního jídelníčku.

Snídaňové cereálie a zdraví

30. června 2009 v 14:46 | Mike
Již po mnoho let, poukazuje široká spousta studií na důležitou roli snídaně ve výživě a zejména pak snídaně obsahující cereálie. Cereálie konzumované s mlékem nebo jogurtem se jeví jako ideální kombinace pro ranní doplnění energie. Našemu tělu přináší vitamíny, vápník, bílkoviny a látky důležité pro zdravý vývoj organismu. Vhodným doplňkem je ovoce, ředěný ovocný džus nebo čaj.

• Snídaně dodává dospělým a dětem energii, kterou potřebují pro ranní fyzickou
a mentální aktivitu. Snídaně má zároveň vliv na dobré soustředění a vnímání.

• Výzkumy dokazují, že děti, které často konzumují cereálie (alespoň každý druhý den), mají vyšší přísun vápníku, železa a vitamínů skupiny B, než děti, které konzumují cereálie méně častěji či vůbec.

• Některé snídaňové cereálie obsahují celozrnnou složku, která má řadu pozitivních účinků na organismus.

A co je obzvláště důležité - existují i dlouhodobé pozitivní účinky, plynoucí z konzumace cereálií:
• Děti, které často konzumují cereálie, mají menší pravděpodobnost trpět nadváhou. (4)
NESTLÉ cereálie určené dětem - Cheerios, Nesquik, Chocapic, Ciniminies, Cookie Crisp, Lion a Kangus

Pro děti jsou určeny snídaňové cereálie Cheerios, Nesquik, Chocapic, Ciniminies, Cookie crisp, Lion a Kangus. Dětem poskytují energii, která je ráno tak potřebná pro správné vykročení do nového dne, a zároveň obsahují řadu vitamínů a minerálních látek důležitých pro jejich správný růst a vývoj. Navíc v kombinaci s mlékem nebo jogurtem nabízí snídaňové cereálie spotřebitelům čtvrtinu jejich denní dávky vápníku, který je potřebný pro správnou stavbu kostí. Cereálie určené dětem rovněž obsahují vitamíny skupiny B, vitamín C důležitý pro funkci imunitního systému, a jehož prezence zároveň zvyšuje vstřebatelnost rovněž přítomného železa. Díky snadné a rychlé přípravě snídaňových cereálií si děti zároveň lehce osvojí správné a zdravé stravovací návyky.





Snídaně s dětskými cereáliemi Nestlé

30. června 2009 v 14:45 | Mike
Se správným vykročením do nového dne se neodmyslitelně pojí vydatná snídaně. I když jsou děti ve spánku v klidu, jejich tělo spotřebovává energii na funkci vnitřních orgánů, a proto ráno potřebují dodat dostatek energie. Snídaně by měla u dětí představovat 20 - 25 % celkového denního energetického příjmu. Pokud první jídlo dne vynechají, jsou celé dopoledne bez přísunu energie a jejich organismus tím pochopitelně trpí. Nedostatek energie se může projevit nejen celkovou slabostí a únavou, ale i nižší schopností soustředit se při vyučování. Neměli bychom zapomínat ani na jejich pitný režim, protože po
noční pauze je potřeba doplnit i tekutiny.

Neméně důležitá je i pestrost dětského jídelníčku a jeho nezbytnou součástí by mělo být mléko a mléčné výrobky. Pro rostoucí dětský organizmus jsou významným zdrojem vápníku, který je potřebný pro zdravý růst a vývoj kostí a zubů. Mléko a mléčné výrobky obsahují kromě vápníku zároveň i řadu vitamínů a minerálních látek, důležitých pro správný růst
a vývoj organizmu. Nezanedbatelná je i přítomnost kvalitních bílkovin, které jsou stavebními kameny tkání a orgánů. Proto snídani pro děti vybírejte pečlivě a vsaďte například na dětské snídaňové cereálie.


Kam dál